2012 m. spalio 19 d., penktadienis

Atvykstame į Iguazu

Argentina - ne vien tik tango, todėl ir šiemet su Edita "paaukojome" tris dienas išvykai iš BsAs, šįkart pasižiūrėti gražiųjų Iguazu krioklių.
Man patinka Argentinos avialinijos - lėktuvai viduje patogūs, stiuardesės dailios, gražiai susitvarkiusios, maisto paketėliai simpatiški. Lėktuvas pilnas amerikonų, todėl praktiškai visus stiuardesės kalbina angliškai, bet į mane kreipiasi "senjora", ir tai man patinka :)
Atskridusios iš oro uosto pasiimame taksi, brangu, bet užtai greitai, apsigyvenom, apartamentas - fantastiškas, didelis kambarys su virtuve, kurios mums ir nereikia, terasa, baldai, erdvė labai privati, už lango džiunglės, kieme baseinas. Tikras rojaus kampelis.
Na, bet mėgavomąsi tuo rojumi palikome vakarui ir išvažiavome į Braziliją apžiūrėti krioklių iš tos pusės, tam pakanka kaip sako poros valandų, todėl Brazilijai ir pasirinkome pirmą dieną. Nors mus visaip viliojo samdyti taksi tam reikalui, nepasidavėme ir važiavome viešu transportu, autobusu. Žymiai pigiau gavosi, o ir visai patogu, kultūringa ir gerai organizuota: kertant valstybės sieną vairuotojas pats visus mus nuvedė užsidėti pasuose štampukų, uch, pasas dabar pilnas argentinietiškų spaudų :) Autobusas patogus, kondicioniojamas ir laikosi grafiko.
Na, o kriokliai tikrai įspūdingi! Ir šiaip visa gamta graži, daug vešlios augmenijos, ištrūkus iš didmiesčio akys džiaugiasi žalia spalva ir daug daug vandens. Paganiusos akis įspūdinguose vaizduose, kadangi dar buvo laiko iki autobuso, o pilvai jau gurgė, papietavome parko restorane, stalas ten buvo "švediškas", tai prisivalgėme įvairiausių skanėstų, taip, kad atgal parvažiavome visai knapsėdamos. Knapsulį nuvaikėme viešbučio baseine.
Kas gali būti geriau, šiuo metu mėgaujamės tinginyse, o rytoj laukia nauji krioklių vaizdai ir vandeniniai nuotykiai