2014 m. gegužės 15 d., ketvirtadienis

Antras ratas. Milonginuosi



Va ir apsukau savaitės ratą, pradėdama antrąjį.
Tikėjausi labiau „ne sezono“, vis tik jau žiemos išvakarės. Bet išties didelio skirtumo nei spalio mėnesį nėra. Negaliu tik palyginti su paties didžiausio piko mėnesiais ar visiška žiema. Bet tokiu metu kaip dabar, atvykti galima, be didelių nuogastavimų, kad liksi nepašokęs.

Antrasis antradieninis Cahirulo pasirodė kiek gausesnis nei prieš savaitę ir kiek gyvesnis, arba, žinoma,  tiesiog aš jau nebe po 13 val. skrydžio ir todėl su pastebimai daugiau intencijos šokti. Man taip net labiau patinka, kai salė ne sausakimša, nors, aišku pasigedau kai kurių šokėjų iš senesnių laikų. Vis klausiu žmonių, ką jie mano apie tai, kad žmonių nedaug. Visokių nuomonių yra. Ruduo, mažiau turistų. Arba: žmonės neturi pinigų, negali daug vaikščioti į milongas. Įtikinama. Carlos, penktadieninio Obelisco organizatorius, sako, kad ai, nesuprasi tų žmonių. Irgi įtikinama. Kad turistų mažiau, na,nežinau, turistus aš matau labiau vyrus nei moteris, ir pati sau atkreipiau dėmesį, kad lyg ir padaugėjo vyrų turistų, ir dauguma prancūzai (Joanas nesiskaito). Jie visai man patinka ir mielai su jais šoku.
Cachirulyje buvau pasodinta su labai spalvinga asmenybe, italų (nuo Sicilijos) kilmės porteña, už mane pastebimai vyresne, reiškias, solidaus amžiaus, moterimi. Man ji paliko gilų įspūdį!  Užsisakė ji vyno butelį, viena, pati sau. Mane maloniai pavaišino savo sūriu, bet vyno nesiūlė, maniau gal reikia pasisiūlyti tą vyną pasidalinti, bet vėliau, įvertinusi jos natūrą, supratau, kad pusės butelio jai gali būti per mažai, o man per daug. Ji buvo pažįstama su visais geriausiais šokėjais, su visais jais glėbesčiavosi ir šoko. Nuoširdžiai domėjosi kas aš tokia ir vis siūlė savo sūrį (bet ne vyną). Klausė, o tu ką, negeri? Sakau, kai šoku, ne, na, kartais  šampaną. O ji – man patinka gerti, kai šoku. Jos garbei galiu pasakayti, kad stebėjau kaip ji šoko, ašis buvo vietoje :)  Kai vynas baigėsi ir visi geriausi šokėjai buvo pašokdinti, širdingai su manim atsisveikino („chao amor“) ir pasišalino. Likau sužavėta.

Nors vykti į BsAs su kompanija smagu, ne blogesnė patirtis vykti ir vienam. Tuomet labiau išeini į kontaktą su ne savo kompanijos žmonėmis, kas praplečia akiratį.
Turėjau spalvingą pažintį su irgi turiste, slovėne, gyvenančia Paryžiuje. Kadangi prisiminiau ją iš europinio tango renginio, priėjau susipažinti. Susipažinusios kartu iš sekmadieninės Lujos nuvykome į El Beso pratęsti vakaro.  To vakaro mano draugė turėjo neįtikėtinus cabeceo gebėjimus. Koks jau ten cabeceo, tai buvo tiesiog vyrų paėmimas. Kadangi ta diena buvo stebėtinai diena be vyrų, ir vienoje, ir kitoje aplankytoje milongoje vyravo moterys, draugės elgesys mane užkrėtė, to įkvėpimo, o taip pat turbūt ir užsisakyto šampano butelio dėka šokau beveik be pauzių, su užuojauta stebėdama pulką sėdinčių moterų. Neįtikėtina, iš tiesų tai aš taip nemoku ir vargu ar pakartočiau tai, vis tik energijos įdėti teko nemažai :)  Beje,  buvo keistas momentas, kai Joaną pristačiau tai savo draugei iš Paryžiaus, po to Joanas man pakuždėjo – „žinai, o aš pasakiau, kad esu iš Lietuvos“.  Taigi, čia pilna turistų prancūzų ir Joanas.
Joanas atrodo bando save padalinti tarp šachmatų, tango ir dar berods jogos. Panašu kad laimi šachmatai, nes į milongą sugeba ateiti pvz jau po loterijos, nes iki to laiko lošė šachmatų turnyre. Mat kaip, BsAs pasirodo galima ir šachmatais žaisti, ne tik po milongas vaikščioti :)

Jau noriu miego, todėl tik trumpai apie šią dieną, trečiadienį. Smalsumas privertė nueiti į Lo de Celia. Dviprasmis jausmas. Puiki muzika, puiki akustika, labai mieli draugiški žmonės. Ir... visiškai prasti šokėjai. Kadaise ten teko pakankamai gerai pašokti. Deja, dabar belikę net nežinau kaip apibūdinti kas. Sakyčiau, senukai. Bet pavyzdžiui, Ricardito, kuriam ką tik sukako 90, šoka gerai ir yra geidžiamas partneris Cachirulo bei Lujos milongose. O LDC...  apmaudus įspūdis. Labai gaila. Trūksta šviežio kraujo šiai milongai. Štai kad ir antradienį Cachirulyje šokau su visai piemengaliu vaikinu, šokančiu viso labo 6 metukus, pagalvojau, kaip gerai, ateina pamaina, papildymas milongoms. O LDC įspūdis nedžiuginantis ir nuteikiantis pesimistiškai. Todėl, atidavusi mandagią duoklę šiai milongai, pervažiavau į La Milonguitą. Beje, tikslumo dėlei turiu pastebėti, kad milongos dydis neatitinka jos pavadinimo („Milongytė“). Kai žmonių kokie 300, anokia jau čia milongytė. Uch, po įvairaus kretėjimo pirmoje milongoje, čia jau skriejau kaip ant sparnų, gavau lyg šviežio oro gurkšnį!  Ir vėlgi maloni pažintis, sėdėjau kartu su vietine jauna moterimi, kuri vėliau pasirodė besanti draugė vieno mano etatino puikaus šokdintojo. Milongos pabaigoje jau bendravome trise. Jiems, vietiniams, idomu, kodėl mes čia atvažiuojame, kas pastūmėjo pradėti šokti tango, į ką panaši lietuvių kalba  ir t.t. Atsisveikinome kaip geri draugai, nežinia, ar tą moterį besutiksiu,  o su vyruku žinoma dar laukia daug gerų tandų ;)
Tiesa, panašu, kad La Milonguitai negresia jokie sezoniškumai. Ši milonga visuomet pilna.

Labanakt... daugiau nebegaliu nei žodžio išspaust. Einu miegot su parsinešta La Cumparsita ausyse.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą