2016 m. kovo 22 d., antradienis

Ko nemoka šokti Buenos Aires



Cha, radau ko čia tikrai nemoka šokti (tie, kurie šoka tango).
El Maipu milongos vaikigalis DJ ganosi Italijoje, vietoj jo dabar kitas DJ. Praeitą pirmadienį man jis nepatiko, per daug eksperimentų, kurie nebūtinai sėkmingi. Šiandien nukrypimai nuo BsAs standartų mano ausiai jau buvo priimtini, todėl pradėjau nebesierzinti, kad pakeistas DJ. Bet sumaišties šokėjų tarpe, tiesą sakant kiek įneša, ypač išdūrinėdamas su Pugliesijumi – nePugliesijumi. Uždeda labai panašų į Pugliesijų Gobbi, ir prasideda tarp šokėjų spėlionės, diskusijos dėl orkestro. Beje, buvo nemažai Canaro, žmogui, su kuriuo per Canaro šokau, sakau, pas mus Eoropoj tokius dažnai groja, o jis man pasakė, kad BsAs tai daug kam nepatinka ir DJ rizikuoja grodamas Canaro saldybes. 

Bet grįšiu nuo ko pradėjau. Tai va, ne tango tandos čia būna trijų rūšių – folklorinės, roko ir cumbia/merenge. Ir visa tai žmonės čia tikrai moka šokti, kai kas net labai gražiai.  Bet šiandien nutiko netikėtas dalykas, tas naujasis DJ uždėjo tokią tandą, už kurią atleidau jam visas kitas man nepatikusias. Tai buvo toooks fainas svingelis! Ir oi, oi, oi. Pasirodo čia niekas nemoka pasvinguoti. Vaizdelis buvo apgailėtinas. Toks, koks būna pas mus, kai milongose pabandoma uždėti kokią nors salsą, o žmonės atkakliai šoka alia tango. Negaliu žiūrėti, tai manęs kankinimas. Ir čia, skambant puikiam svingiukui, šokėjai trypė nežinia ką, kažkokį roko-cumbia mišinį. Aišku, nebuvo jokių šansų pašokti tos tandos. O norėjosi mirtinai.

Manęs jau dažnai klausia, ar aš čia gyvenu. Matyt mano fizionomija pradėjo čia įtartinai įsimintinai vaidentis. Ką gi, sakau, kad kartais gyvenu. Juk niekaip negaliu sakyti, kad atostogauju, jei kasdien keliuosi 8 ryto ir dirbu kaip visi normalūs žmonės. Teisybė, reikia migt, nes greit jau ir 8 ryto, reiks keltis... labanakt.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą