2011 m. spalio 26 d., trečiadienis

BA, spalio 25. Kvailionės

Kylant panikai, kad jau tuoj paliksim BsAs, šiandien pabuvau 3-se milongose.

1. "Nuevo Chique". Milongą rekomendavo ne vienas, kaip gerą popietinę (ankstyvą) milongą. Nuėjom dviese su Edita, Goda kažkur tuo metu kėlė tango kvalifikaciją. Hmm... Labai ne kas, gerų šokėjų su žiburiu reikia ieškoti. Dabar kilo man klausimas: ar galima pasikliauti rekomendacija, jei rekomenduoja vyras. Jie juk milongos gerumą vertina pagal tai, kiek ir kokios moterys renkasi. O mus, moteris, domina atvirkščiai - vyrai. Todėl patarimų kur eiti kitą dieną gal geriau klausti ne vyrų, o moterų. O bendraujame paparstai tai su vyrais :)

2. "Saraza" . Tiesa, dabar vadinasi "Bien milonga". Pernai buvau šioje europiečio akiai egzotiškoje milongoje, ji man paliko gilų įspūdį, todėl dabar tiesiog privalėjau į ją nuvažiuoti. Merginas temptis ten nedrįsau, nuvažiavau viena. Nežinia, ar tokia diena išpuolė, ar milonga jau nyksta, bet dideliam mano liūdesiui ji buvo pustuštė :). Bet, kas keisčiausia, ji man vėl atrodo pasiliks įsimintina. Yra joje kažkas labai tikro. Matyt ne šiaip sau užuot išėjusi iš ten vos truputį pabuvus ir išskubėjus į "normalią" milongą, nepajutau kaip užsibuvau iki po 24 val. Atvykus radau besibaigiančią pamoką, mokiniai - vietiniai žmonės, tame tarpe kokių 10 metukų mergytė su tėveliais, o mokytojai, hm... turbūt aš už juos geriau šoku, bet kokie svarbūs ir reikšmingi jų veidai! Galvoju, kaip čia juos apibūdinti. Tebūnie "autoriteto įsikūnijimas". Tai ne pirmas kartas, kai gėrimės argentiniečių pasitikėjimu savimi.
Taip pat salėje jau sėdėjo garbaus amžiaus senjoras senamadiškais akinių rėmeliais, ir sėdėjo labai aktyviai, tuoj pat ėmė mosuoti rankomis milongos šeimininkui, kuris ir baro šeimininkas tuo pačiu, kad prieitų prie manęs. Kai buvau pasodinta atsiprašinėjančio dėl žmonių negausos šeimininko, prie manęs priėjo vėl tas pats aktyvusis senjoras ir pasirūpino, kad nesėdėčiau be gėrimų, išsiaiškino ko noriu ir nuėjo iki baro užsakyti. Pradėjo rinktis žmonės, daugiausia poromis, tiesą pasakius, neporiniai be manęs buvo tik dar dvi moterys ir tas pats senjoras. Jo vardas Angel. Situacija tokia, kad reikėjo palikti tokią neproduktyvią milongą, bet, kaip jau minėjau, kažkokia magija mane ten užlaikė. Žmonės ten matosi susirinko pavalgyti, pabendrauti ir tuo pačiu dar ir pasišokti, visi vienas kitą pažįsta. Šoka labai susikaupę, labai kultūringai ir gražiai. Man kadangi pasirinkimo nebuvo, šokau su Angeliu, ir tiesą sakant šokau kiek tik norėjau, užtekdavo užsinorėjus šokti tik pasukti akis į garbųjį senjorą, ir jau rasdavau jo laukiantį žvilgsnį :)
Šokom labai egzotiškai, taip senobiškai, buvau vairuojama pirštų signalais, kai galų gale įsisavinau tuos signalus, supratau, kad teko atidėti visas išmoktas tango tiesas, pasijutau kaip iš tų senų vaizdo įrašų su tango šokančiomis damomis ilgomis pūstomis sukniomis. Ir buvo visai smagu, o senjoras vis stebėjosi - užienietė, ir šoka tango! Tame nuošaliame užkampyje aš jiems pasirodžiau egzotika... Vienu momentu šokti likome vieni, po dainos sėdintys kažkodėl ėmė ploti, o tada seniokas visai įsismarkavo ir ėmė šokti ... nuevo! Publika linksmai šūkščiojo ir plojo, supratau, kad ir man belieka atsipalaiduoti ir linksmintis kartu. Po tandos lygtai nusilenkinėjom, nu kažkoks linksmas crazy košmaras :)
Dar pašokusi su šeimininku, vis tik išsiruošiau eiti lauk. Paprašiusi sąskaitos už gėrimus, sužinojau, kad už mane moka senjoras, bandžiau gestais senjorui paprieštarauti, bet jis LABAI ORIAI davė suprasti, kad moka jis. Daugiau prieštarauti nedrįsau, čia, Argentinoje, feminizmas matyt neturi gilių šaknų.

3. Galutinai "dasimušti" nuvykau į "Portenjo y bailarin". Pernai man ši
milonga nepatiko, iš tiesų norėjau į Cachirulio, bet buvo jau vėlu, Cachirulio jau turėjo baiginėtis, o Portenjo - valanda ilgiau, ir taipogi netoli namų. Keista, šokėjai geri, muzika gera, o milonga man nepatinka. Betvarkė, "diskonas". Panašu, kad gerieji milonguerai ateina čia po kitų milongų kaip į "after-party". Maždaug kaip kad mes mėgdavome po milongos užsukti į Lolą.

-------
Grįžusi namo, radau virtuvėje merginas, suplanavusias likusias paskutines dienas. Apliūdime savo likimą - beliko tik trys dienos :(

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą