2016 m. kovo 15 d., antradienis

Ganiava



Kartais teisybė triumfuoja. Teisybė – tai tada, kai milongoje ryškiai daugiau vyrų. Miela šiandien buvo apžvelgti iš pilnutėlės šokių aikštelės beveik tuščią moterų   pusę ir pilną vyrų eilę. Ir nereikia jokių registracijų lyčių balansui išlaikyti.
Lyg ir šiek tiek piktdžiugiškai aš čia, bet iš tiesų tai ne, aš tiesiog džiugiai.
El Maipu milonga man visada miela. Gal čia ir, jei jau kalbėti apie šokimo lygį, jis ne pats aukščiausias, bet blogų šokėjų čia nėra, yra geri, labai geri, ir vienas kitas perliukas. Man taip net labiau patinka. Europos renginiuose, kur susirenka rinktiniai šokėjai, aplinka nėra natūrali. Natūralu, kai tave supa įvairūs žmonės.
Šiandien turbūt dėl tokios vyrų gausos šokti teko išsijuosus. Net vandens nusipirkti įstengiau tik įpusėjus milongai. Gali pasijusti karaliene, kai pakanka tik blakstienas pakelti, pamatai pulką į tave spoksančių vyrų, ir jau yra su kuo šokti. Visoms mūsų moterims noriu palinkėti tokios laimės .

Žmogus, kuris per Pugliesijų tradiciškai sušunka „Bien, papá“, sulaukė konkurencijos.  Šūkauti per Pugliesijų ėmė ir senukas Roberto (tas, kuriam 95,5m). Šokau Pugliesijų su šūkio autoriumi, ir kai tik baigėsi daina, Roberto, šokęs šalia mūsų, staigiai sušuko „Bien, papá“ ir staigiai susigūžė, jam įkadin žymiai garsiau suriko maniškis partneris, norėdamas būti originalus, pakeitė tekstą į „Bien, maestro“ tada jie draugiškai apsikumščiavo. Trenkti žmonės, bet linksma.

Galiu patvirtinti, kaip vyrus žeidžia moters atsisakymas šokti. „Atsiuvau“ pora visiškai teisėtai, nes, įsivaizduodami mano draugais, galinčiais bet kada mane pasiimti, priėjo be cabeceo. Nors atsisakiau mandagiai, abiem atvejais visai dingo iš milongos. Hm, negi išties taip jau orumas pažeistas? Pirmasis išėjo iš milongos taip ir nesušokęs nei vienos tandos. Nesmagu man, bet tai ko eina nepamirksėjęs?

Po milongos atėjusi į autobusų stotelę važiuoti namo, radau ten jaunų ispanų porelę, jau antrą dieną iš eilės sutinkamus milongose. Pasirodo, ne tik į panašias milongas vaikštom, bet dar ir gyvena jie šalia manęs. Nedidelis tas tango pasaulis, nedidelės ir Buenos Aires.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą