2013 m. spalio 15 d., antradienis

Tango aistros

Antra diena gyvename be šilto vandens. Kažkas nutiko boileriui. Šeimininkas neturi laiko atvažiuoti įjungti arba suprasti kad jis sugedo, todėl kol kas atsiuntė nuorodą į videoinstrukciją Youtube, kaip elgtis su tokiu dujiniu boileriu. Bandėm, bandėm įjungti, bet bestija nerodo gyvybės ženklų. Šokti nesiprausus eiti nedera, todėl praustis pradėjom po šaltu dušu. Ir tiesą pasakius, man netgi jau patiko, paįsivaizdavau, kad maudausi savo Gilužyje, ir nusiprausiau.

Po metų pertraukos apsilankėme El Maipu milongoje. Labai gera pripažinti, kad tai stabiliai gera milonga. Iš pradžių lyg ir pasirodė, kad nelabai bus su kuo šokti, bet dar ir kaip atsirado :) ir visai nebaisu, kad pasodintos buvom ne pačioje geriausioje vietoje. Įsisavinus pora gerai šokančių vyrų stalų netoliese, plius dar šiek tiek, plius dar šis tas itin gero, vakaras buvo toks ramiai, jaukiai ir užtikrintai geras. Labai patinka milongos laikas, baigėsi ji 24 val, po ko galima net ir išsimiegoti iki ryto.

Beje, apie naktinius šokimus. Vienas žmogus pasakojo, kad gan daug žmonių, šokančių naktinėse milongose, turi atsinešę drabužių persirengimui, ir po milongos persirengę drožia iesiai į darbą :)))

Pereinu prie tango aistrų, nes taip jau įvardinta antraštė.
Mus visus paprastai jaudina faktas, su kuo pavyko pašokti arba ne. Užgimsta visokie "juodi sąrašai". 
Trumpai papasakosiu apie savuosius.
Į juodą sąrašą rašau mano požiūriu blogus šokėjus ir gerus, kurie po tam tikro kiekio pastangų vis tiek į mane nežiūri, nes nenoriu žemintis. Jei kas nors atkakliai nenori manęs matyti, pasakau sau, kad jie daug praranda, taip jiems ir reikia ir įrašau į juodą sąrašą. Sąrašas, tiesa, gali kisti, čia jau man pačiai spręsti kada ką įrašyti ar išbraukti. Šiandien pavyzdžiui vieną laikinai išbraukiau, nes pašokdino. Bet sugrąžinsiu atgal, jei vėl ir toliau blogai elgsis :))) Vieno šokėjo, niekaip į mane nežiūrinčio, vis tiek netraukiu į juodą sąrašą, nes suprantu, kad jo dėmesį turėčiau užsitarnauti, o kaip jį užsidirbsi, kad vos tik atvažiavusi alkana pavyzdžiui imu ir leidžiuosi avantiūrai "atidaryti" Cachirulo milongą su nepažįstamu šokėju, kuris pasirodo besąs kone nuevistas sportininkas, ir tenka visų akivaizdoje prasidarkyti visą tandą matant besirenkantiems šokėjams, tame tarpe ir tokiems, su kuriais labai norėtųsi pašokti, ir to dar negana, sekančią dieną kitoje milongoje lipu vėl ant to laties grėblio - užmiršusi to sportininko veidą  vėl netyčia sutinku su juo pašokti. O siaube. Įsirašiau jį į juodą sąrašą pariebintu šriftu, 
Tokios aistros, spėju, būdingos ne tik moterims. Vyrai ne mažiau jautrūs padarai, gal net jautresni už moteris, kai klausimas eina apie pašokimą nepašokimą, nes vyriškas ego yra labiau pažeidžiamas. Esu tikra, šiandien pati buvau įtraukta į juodą vieno vyriškio sąrašą, negana, buvo man subtiliai atkeršyta. Žmogus labai žemo ūgio, už mane gerokai zemesnis, bet pabandėme, ir labai gerai gavosi šokti, aiškai tapau įtraukta į jo nedidelį šokdinamų moterų ratelį, sutarėme, kad pašoksime ir El Maipu. Ir ką gi, prasibrovęs pro salės galo kėdžių barikadas, kad galėtų suvaidinti lyg ir einantį pro šalį ir lyg tarp kitko mane pakviesti, į kviečiantį šokiui linktelėjimą aš spontaniškai atsisakiau (pateisinu tai saugojimu savęs nuo belenkokių šokėjų, bet vis tiek negerai, nereikėjo neatpažinti), o jį, netikėtai įlindusį į mano akiratį, palaikiau kitu, todėl instinktyviai ir "atsiuvau", jis nesustodamas nuėjo tolyn, įsirašydamas, kaip supratau, mane į juodą sąrašą. Kadangi klaida tai mano, o vyrai padarai jautrūs, paskui nubėgau atsiprašyti jo, bandydama paaiškinti įvykusį nesusipratimą, lyg ir atleido, bet tik formaliai, nes vis tiek nebekvietė. O vieną jo manevrą pavadinčiau kerštu :) Kadangi sėdėjo diametraliai priešingoje didelės salės pusėje, atėjo į mūsų galą ir atsisėdo netoliese. Jau pradėjau spiginti akis, bet jis šast ir pakvietė ne mane, o šalimais sėdinčią moterį. Supratau, kad juodame sąraše įklimpau rimtai. Na, ką darysi, šokti yra su kuo, užtenka, bet vis tik norėtųsi išpirkti tą nuodėmę...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą